Klacht of iets anders melden?
De huisartsen en triagisten doen hun uiterste best u kwalitatief goede zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Of u vindt dat u niet op de juist manier behandeld bent. Als dat zo is, dan horen wij dit graag. Uw melding of klacht geeft ons de mogelijkheid tot verbetering van onze zorg- en dienstverlening. Daarnaast vernemen wij het ook graag wanneer u juist wel tevreden bent. Uw tips of verbetersuggesties horen we uiteraard ook graag, we nodigen u van harte uit deze met ons te delen!
Als er sprake is van een klacht, hebben we informatie nodig over het betreffende contact met de huisartsenspoedpost. Door het aanmaken van deze melding geeft u hier toestemming voor.
Contact opnemen
De eerste stap is om ons te informeren. U kunt uw melding doen door te klikken op een van de onderstaande meldbuttons en het betreffende formulier vervolgens in te vullen. U ontvangt een bevestiging van uw melding in uw mail. Wanneer nodig of gewenst nemen wij binnen 6 werkdagen contact met u op.
Onafhankelijke bemiddelaars
Zodra u een klacht heeft aangemaakt, neemt een van onze bemiddelaars (telefonisch) contact met u op. Als u twijfelt of het wel een echte klacht is, kunt u dit met deze onafhankelijke bemiddelaar bespreken.