Klacht of compliment?

De huisartsen en medewerkers doen hun uiterste best om patiënten kwalitatief goede zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Of u vindt dat u niet op de juiste manier behandeld bent. Als dat zo is, horen wij dit graag. Uw reacties en uw klachten geven ons de mogelijkheid om te verbeteren. We horen het ook graag wanneer u wel tevreden bent. Ook tips of ideeën om onze dienstverlening verder te verbeteren horen we graag!

Contact opnemen

De eerste stap is om ons te informeren. U kunt uw melding doen via één van onze meldingsformulier hieronder. Hiervan krijgt u een bevestiging in uw mail. Wanneer nodig nemen wij binnen 6 werkdagen contact met u op. Als er sprake is van een klacht, hebben we informatie nodig over het betreffende contact met de huisartsenpost. Door het aanmaken van de melding (vervolgcontact gewenst) geeft u hier toestemming voor.

 

Onafhankelijke bemiddelaars

Eén van onze bemiddelaars kan contact met u opnemen indien u een klacht hebt ingediend. Ook kunt u met een bemiddelaar overleggen wanneer u twijfelt of u een klacht wil indienen. De bemiddelaar is bereikbaar via info@hzoij.nl

Huisartsenzorg Oude IJssel logo
Huisartsenpost Oude IJssel voor spoed logo

Contactgegevens

Amphionstraat 67
7001 DP Doetinchem
085- 4854000
info@hzoij.nl

Volg ons ook via