Klacht of compliment?

De huisartsen en medewerkers doen hun uiterste best om patiënten kwalitatief goede zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Of u vindt dat u niet op de juiste manier behandeld bent. Als dat zo is, horen wij dit graag. Uw reacties en uw klachten geven ons de mogelijkheid om te verbeteren. We horen het ook graag wanneer u wel tevreden bent. Ook tips of ideeën om onze dienstverlening verder te verbeteren horen we graag!

Contact opnemen

De eerste stap is om ons te informeren. U kunt uw melding doen via ons meldingsformulier hieronder. Hiervan krijgt u een bevestiging in uw mail. Wanneer nodig nemen wij binnen 6 werkdagen contact met u op.

Onafhankelijke bemiddelaars

Eén van onze bemiddelaars kan contact met u opnemen indien u een klacht hebt ingediend. Ook kunt u met een bemiddelaar overleggen wanneer u twijfelt of u een klacht wil indienen. De bemiddelaar is bereikbaar op 085-4854000 of info@hzoij.nl.

Meldingsformulier

  • Datumnotatie:MM slash DD slash JJJJ

  • Vervolgcontact gewenst? Ga hier verder met invullen.