Tevreden? Of kan het beter

De huisartsen en medewerkers doen hun uiterste best om patiënten kwalitatief goede zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Of u vindt dat u niet op de juiste manier behandeld bent. Als dat zo is, horen wij dit graag. Uw reacties en uw klachten geven ons de mogelijkheid om te verbeteren. We horen het ook graag wanneer u wel tevreden bent. Ook tips of ideeën om onze dienstverlening verder te verbeteren horen we graag!

Contact opnemen
De eerste stap is om ons te informeren. U kunt uw melding doen via ons meldingsformulier. U krijgt dan een bevestiging in uw mail. Wanneer nodig nemen wij binnen 6 werkdagen contact met u op.

Onafhankelijke klachtenbemiddelaars

Eén van onze klachtenbemiddelaars kan contact met u opnemen indien u een klacht hebt ingediend. Ook kunt u met een klachtenbemiddelaar overleggen wanneer u twijfelt of u een klacht wil indienen. De klachtenbemiddelaar is bereikbaar op 085-4854000 of info@hzoij.nl

Klik hier voor de procedure meldingen en klachten.

Meldingsformulier

  • Datumnotatie:MM slash DD slash JJJJ

  • Vervolgcontact gewenst? Ga hier verder met invullen.

Huisartsenzorg Oude IJssel logo
Huisartsenpost Oude IJssel voor spoed logo

Contactgegevens

Amphionstraat 67
7001 DP Doetinchem
085- 4854000
info@hzoij.nl

Volg ons ook via